7 правил прибирання від навчального центру Сонячний ДОМ.

7 правил прибирання від навчального центру Сонячний ДОМ. 

  1. Планування збирання.
    Ви займаєтеся прибиранням у своєму будинку або надаєте послуги домробітниці, завжди потрібно починати з планування. Отже, прибирання ділиться на повсякденне (поточне) та генеральне. Тому найкраще візуально розділити записи в колонки і коротко записати передбачуваний обсяг роботи, попередньо обміркувавши, скільки часу займе кожна ділянка роботи. Для цього добре використовувати датований

Генеральні ділянки збирання можна розпланувати на тривалий період. Наприклад, ви знаєте періодичність миття вікон. Подумайте, в які дні у вас менше поточного прибирання (як правило, у спеціалістів, що працюють у домашній сфері, це дні в середині тижня), особливо на весняно-осінній період вже можна заздалегідь у графі «Генеральне прибирання» запланувати миття вікон. Щоденне прибирання, як правило, планується напередодні або в день прибирання. Наприкінці дня обов’язково підсумуйте зроблену роботу, наприклад, поставте «плюсики».

  1. Организація роботи.

Приступайте до прибирання тільки тоді, коли зібрали необхідні засоби та інвентар для прибирання певної ділянки. Пам’ятайте, що засоби, якими ви користуєтеся, обов’язково повинні перебувати в ємності із закритим дном, тому що часто після використання з носика ємності стікає засіб, і відразу ви можете це не помітити, а згодом, хіміка, що протікла, може залишити не тільки слід, але та пошкодити поверхню.

Перевірити себе на правильну організацію роботи дуже просто: уявіть, що під час прибирання до вас зайдуть гості або роботодавець, якщо у вас візуальний порядок, значить все добре. А якщо кімната схожа на «Куликове поле», це перша ознака поганої організації робочого дня і, як наслідок, триває велика втрата часу.

  1. Правильний початок.

Дуже важливо правильно розпочати прибирання. Для цього необхідно починати з ділянки, яка в першу чергу потрапляє в поле зору. У себе вдома, як правило, ми це робимо не свідомо. Але, якщо ви надаєте послуги домробітниці, дуже важливо з’ясувати, що для клієнта важливіше. Адже кожна господиня має свої переваги. Для когось важливо, щоби був ідеальний порядок на кухні. Іншим важливі ідеальні санвузли. Хтось до фанатичності заправляє ліжко чи натирає глянсові поверхні. Тому дуже важливо виконати запитувану ділянку.

  1. Послідовність.

Щодо того, у якій послідовності робиться прибирання, тут немає загального правила прибирання. Розглянемо основні: — Зверху — вниз — цей спосіб більше підходить для нежитлових приміщень (кухня, санвузли). При цьому пам’ятаємо, що сміття відразу складається в пакетик. — низ – верх- низ – цей спосіб підходить для спалень, вітальні, вхідна група. Наприклад, у спальні, перш ніж застелити ліжко, важливо заздалегідь прибрати підлогу. Адже при зміні білизни або просто заправляючи постіль, ми змахуємо постільним полотном і, якщо не прибрати підлогу, піднімаємо в повітря пил, який після збирання повернеться на колишнє місце.

  1. Відчуття чистоти.

Дуже важливо, щоб після прибирання у приміщенні було відчуття чистоти. Відчуття чистоти створює вологе прибирання. Намагайтеся промивати по можливості або протирати вологою губкою, предмети які підлягають водному очищенню. Обов’язково, пам’ятайте про правило, ретельно витирати насухо. Наприклад, якщо на столі стоїть ваза, то буде значна різниця, протріть ви її вологою губкою або промиєте водою і натріть насухо.
А також дуже важливо після прибирання провітрювати приміщення. Навіть у мороз можна на 5 хвилин відкрити вікно на провітрювання. Можна використовувати невелику кількість арома-засобів. Але це дуже делікатне питання і для кожної людини дуже індивідуальне. Тому, при наданні послуг домробітниці, обов’язково узгоджується із замовником.

  1. Визуальна естетика.Навіть якщо всі попередні пункти ви виконали бездоганно, але скатертина постіль не рівно, пляшечки стоять у ванній кімнаті хаотично, рушники висять «ганчірками», вилки лежать купкою, сміттєвий пакет хаотично стирчить з відерця і т.д. результат, на жаль, буде негативним. Пам’ятайте, дрібниці створюють красу!
  2. Творить чистоту з любов’ю.

Для того, щоб виконати попередні 6 пунктів, дуже важливо, щоб робота по дому приносила задоволення. Адже всі знають, що їжа, приготована з любов’ю, завжди смачніша і красивіша. Те саме стосується і прибирання. Адже неодноразово роботодавці, яким потрібна хатня робітниця, першим пунктом просять людину, яка любить свою роботу. Спробуйте, перед тим як почати прибирання, подумати про нього легко, уявити, як красиво і чисто буде. Постарайтеся не прибирати, а творити і щохвилини милуватися результатом виконаної роботи. І результат вас обов’язково приємно здивує! А якщо у вас з’явиться потреба вдосконалити свої знання або почерпнути секрети чистоти, ми запрошуємо вас на практичні заняття до нашого Центру Сонячного ДОМу.

Как проехать?

×
Быстрый заказ





×